torsdag 30 september 2010

Sofie hjärta slagbord


Jag har gått och fått slagbord i huvudet. Det lät ju lite tokigt, jag lovar, ingen har fysiskt kastat slagbord i huvudet på mig men man kan nästan tro det så som jag går och suktar efter ett sådant som matbord just nu!

Kikar på Blocket och hittar många vackra varianter. Jag föreställer mig ett i trä och som är sådär lagomt charmigt nött. Tänk så snyggt till vita stolar! Tyvärr hittar jag inga vackra slagbord nära till men vad vet man, rätt som det är dyker det upp ett! Och då kanske man gör slag i saken... :-)

Ha en fin dag!

Bild: Lånad från Blocket.

7 kommentarer:

Camilla sa...

Fint slagbord som du visar här.. Me like!! Ett vitt, lagom nött hade inte varit fel :) Fast jag vet inte om de är så praktiska.. Jag hade garanterat svurit över mina blåa knän som jag slagit i bordet vareviga gång ;)

Men jag förstår dej, det är himla vackert med slagbord och jag hoppas det dyker upp ngt i närheten av dig snart :)

Kram

StrandviksVillan sa...

Visst är dom snygga slagborden och praktiska när man kan ändra storleken!
Hoppas du får tag i ett!

Petra / Popetotrora sa...

Jag förstår att du fått slagbord på huvudet. Det är så fint och smart! Lycka till med letandet, hoppas du hittar ditt slagbord snart! :-)

Linda sa...

Hej!

Vad kul med en till bloggare från trakten!! :)

Vilken fin blogg du har!

Hälsn Linda

millandante sa...

Hoppas du snart får göra slag i slagbord!:)

Vilken fin trådkorg du vann, grattis!!

Önskar dig en skön helg!:)

Anne sa...

Superfint med ett slagbord. Pappa har ett i källaren, nästan exakt ett sånt som på bilden. Men tyvärr tror jag inte att han vill sälja. Du får kika på loppis och blocket.

Millah sa...

Hej... Allt bra?
Är du tävlingsintresserad?

Jag har igång massa tävlingar nu
& det kommer in nya titt som tätt.

Var gärna med och tävla =)
--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..
Ta hand om dig =) Kramar // Millah