måndag 4 oktober 2010

Campadre


För några veckor sedan upptäckte jag nätbutiken Campadre som säljer märkesvaror till kanonpriser. De har ständigt nya kampanjer på kläder, skor, smycken, accessoarer, inredning m.m.


Inte för att jag är någon märkesnörd men man kan göra många fina fynd! Jag skickade efter dessa fårskinns-fodrade stövlar från Tretorn. Riktigt mysiga, varma och sköna! Bra friluftssko. Jag betalade halva priset för dem motför i affär.


 
Denna vecka har jag också bra med jobb. En måndag börjar aldrig så bra som när de ringer från jobbet! Fick fyra nattpass så det känns väldigt bra :-) Måste försöka trycka in lite matte B-plugg också som kommer i skymundan för allt jobb. Sedan är det betydligt roligare att jobba än att plugga matte... :-)

Ha en härlig måndag!

Alla bilder: © Sofie/Syssla.

Inga kommentarer: