fredag 10 september 2010

Fredagkväll


Det har öppnats en ny butik i stan som heter något så gulligt som Madame Filurs Lilla Krypin. Vad jag tycker är riktigt roligt är att de har mycket Greengate i sitt sortiment! Jag köpte den här fina kökshandduken där :-)


H&M hittade jag en virkad sjal som jag såg ett annat syfte med än att ha den runt halsen! Tyckte den gjorde sig mycket bättre som pläd :-) Betydligt billigare än en virkad pläd var den också - 99 kr kostade den!


Ikväll blir det en mysig ensamkväll i soffan med tända ljus, ett glas vin och lite god choklad! Jag ser otroligt sällan på teve men plöstligt händer det :-) Ryktas om att det är Idol ikväll så det blir väl till att se det.

Nu tror jag att jag har bombarderat er nog för idag med inlägg (gäller ju att passa på att blogga medan man har tid). Ha en härlig fredagkväll!

Alla bilder: © Sofie/Syssla.

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad mysigt det blev i hallen, hyllan passade alldeles utmärkt där och fina prydnads saker. Du har ett sånt fint och hemtrevligt hem, så fint inrett.

Haha vad gulligt att hon legat och spanat på igelkotten, dom är ju så söta. Min Freja ligger här brevid mig i soffan, fredagsmys :-)

Mysigt med tvmys kväll med vin och tända ljus. Blir detsamma här, tända ljus, idol, film men inget vin. Blir ett glas imorrn istl :-)

Ha en toppenbra helg. Kram.

Sofia sa...

Fiffigt med sjalen! Passar ju utmärkt på soffan också.