måndag 6 september 2010

Båttur till Mellerstön

Här kommer lite bilder från igår då jag, D, Thelma och D's föräldrar gjorde en mysig båttur ut till Mellerstön :-) Vi plockade bär, svamp, grillade och hade det gott! Vi blev där från förmiddag till kväll. Superhärligt!


På väg ut. Lustiga moln på himmelen som såg ut som krokar.


Fikapaus mellan bärplockningen :-)


Thelma-strumpan.


På väg hemåt. Här är det nästan svårt att urskilja vad som är hav och himmel! Ser ni gränsen emellan dem?


Himlen blev bara vackrare och vackrare...


Så gott som spegelblankt på vattnet.


Det här kallar jag magiskt!

Effektfullt när det speglar sig i vattnet!


Dagens sista bild av en fantastisk dag!

3 kommentarer:

Lilla jag sa...

Vilken vacker solnedgång!

Mrs. b sa...

Åh vilka härliga landskapsbilder! Magiskt!

Maria sa...

Wow säger jag då bara, vilka fantastiskt vackra bilder! Blir alldeles tagen av dessa vackra solnedgångs bilder. Nån utav dessa kan du göra tavlor av. Måste få fråga om jag får använda någon av dessa naturbilder som bakgrund på min dator? :-)

Hoppas att allt är bra med dig. Kram Maria.