fredag 15 maj 2009

Tack!

ccc
cccc
ccc
cccc
ccc
Foton: (c) Sofie/Syssla

Fick denna kommentar i ett inlägg:

"Hej! Vilken inspirationskälla! Har "tjuvläst" din blogg och fått massor av nya idéer :) TACK!"

Jag blir så glad att jag kan inspirera någon! Orden värmde djupt in i hjärtat och jag lever på glädjen av den fina kommentaren än. Tack till DIG! Och tack till alla er andra som också kommer med gulliga kommentarer, det glädjer mig så mycket!

Ikväll ska vi se ESC och heja på Malena! Ha en fin kväll! Kram, Sofie

8 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Tack själv Sofie!
Dina bilder är helt fantastiskt vackra - också idag!

Hos oss blir det också mys framför tv:n och ESC. Ha det så skönt, kramar från Ann-Christine

Rebecka sa...

Vad fina bilder!
Kram Rebecka

Ingrid sa...

Vad roligt att få lite uppsakttning från besökarna. Klart du inspirerar!!

Nej, jag ska inte själv öppna butik men jag ska jobba i en som öppnar på måndag.

~Livet i byn

Nina sa...

Hej. Guud så fint du har hemma. Har precis ramlat in på din blogg som av en händelse..Måste bara fråga vart ifrån du fått det vita vackra skåpet som står i vardagsrummet. Såå fint.

Signe 1 sa...

Klart du får uppskattning, du visar ju så mkt fint!:-) Är dålig på att kommentera bara, ska bli ändring på det, hihi. Ps.Tävling hos mig igen om du har lust. Kram Sofia

Sofie sa...

Svar till Nina: Tack för dina snälla ord! Det vita gamla skåpet i vardagsrummet har jag köpt av min moster och det är hon som har målat det från träfärgat till vitt. Liknande kan du hitta på Blocket/loppis/second hand om du har tur :) Kram på dig!

HEMLÄNGTAN sa...

Jättefina bilder, krukan var ju underbar!
Det är ju så bra med bloggvärlden, att få inspiration från alla duktiga människor där ute.

plingan sa...

Jamen du är ju jätteduktig och visar alltid så fina bilder. Läser att Linda också bloggar så nu måste jag ta en sväng dit.
Ha en fin dag!