lördag 30 maj 2009

Lördagkväll

Skärmdump (klicka på bilden för att se i större format) från Robert Aschberg blogg.

Jag följer Robert Aschbergs blogg om han och Gerts Fylkings promenad ("Mustaschkampen") från Ystad till Haparanda. De har just passerat Piteå och lite kul var att han lagt ut en bild på ett område bara ett stenkast från oss. Detta område passerar jag också varje gång jag cyklar till och från jobbet och det är mitt nummer 1 drömläge i denna kommun att flytta i hus till :)

För någon dag sedan var de hemma hos min kusin Oskars farfar & hans fru. Här kan du läsa mer om det på hennes blogg :)

Här hittar du Gerts blogg. De går för övrigt för att samla in pengar till Cancerfonden (mot prostatacancer)! Fin idé tycker jag.

Här strålar solen ikväll och det är väldigt varmt ute. Tyvärr är jag lite för trött efter arbetet för att orka njuta av det och det blir en tidig kväll ikväll för att stiga upp i ottan imorgon. Hoppas ni har det skönt hos er med!
Kram, Sofie

Inga kommentarer: