onsdag 30 december 2009

Nyårsvitt i köket


Igår plockade jag bort lite av julen hemma, mest för att jag var trött på den röda överdosen. Nu sprakar köket åter i vitaste vitt med grå och beiga influenser (och lite rött) och jag känner mig "hemma" igen.
c
Köpte vita tulpaner för en billig peng på Blomsterlandet i Skellefteå (Solbacken) igår. De var så billiga att jag köpte två fång. Vita tulpaner är min absoluta favoritblomma, krispigt vacker.
c
Ikväll ska vi fira "lilla nyårsafton" med kompisarna Linda & Tommy eftersom jag jobbar natt imorgon. Vi ska äta gott, dricka litegrann, mysa och spela bingolotto (!).

4 kommentarer:

Camillasnyahem sa...

Vita tulpaner är så himla snyggt! De blommar fint längre dessutom tycker jag, många av de färgade blir "dassiga" i färgen. Fast det finns många med färg som är snygga också, så klart! :) Ditt kök ser så fridfullt och ordnat ut, kan tänka mig att det är skönt att sitta där i lugn och ro och dricka morgonkaffet. :)

Signe 1 sa...

Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR med nära och kära, trots att du jobbar!!

Fint du har det hemma!:-)

Kram Sofia

EVA / whiskyochchampagne sa...

Ja det kliar lite i fingrarana att få börja rensa bort lite...men jag sparar några dar till !

Ha ett UNDERBART GOTT SLUT och ett FANTASTISKT GOTT NYTT ÅR !!!

***
NYÅRSKRAAAM från EVA

:)

Liza sa...

Önskar dig ett

GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR!

Kraaaaaaaaam!
Liza