tisdag 13 juli 2010

Karaffer

I förra inlägget nämnde jag att jag ska till Happis på fredag. Jag har inga stora marginaler ekonomiskt att sväva ut på (tala om att jag längtar efter lönen denna månad... min första "riktiga" lön på länge) men jag har ändå lite saker uppskrivna på en lista som jag ska kika efter...

Är bland annat ute efter en karaff. IKEA har två stycken fina som jag fastnat för:

IKEA PS BJUDA karaff 99 kr (blå).

LEENDE karaff 59 kr (turkos).


Någon som har någon utav dessa? Droppar de mycket? Är de bra i storleken?

När jag lika är inne på IKEA och blått så måste jag visa denna ljuvliga inspirationsbild i blåa toner från IKEA...


Jag trodde inte att min blåa period skulle hålla i sig så länge som den gjort utan att jag skulle tröttna inom någon vecka men jag är fortfarande lika handlöst kär i färgen. Här (scrolla upp till inlägget) finns kanske en förklaring varför!

Inga kommentarer: