torsdag 8 januari 2009

Plötsligt händer det!

Jag trodde inte det var sant när sambon alldeles nyss kom hem från Coop och hade en blombukett inslagen i papper i sin hand! Till mig? Drömmer jag? Måste nypa i armen. Nej, det är på riktigt! En bukett till mig! Det är fröken Sofie inte bortskämd med och blir oförskämt glad! Fort fram med nya vasen (skölja av dammet) - och kameran, det här ska dokumenteras!

Sambon fick löjligt många pussar och ordet tack kommer nog eka i hans huvud resten av dan´. Hoppas det leder till någon fler blomma framöver, hihi.

Kram, Sofie

7 kommentarer:

www.gottablandat.wordpress.com sa...

God fortsättning på det nya året gumman!! fina blombilder!
hoppas julen varit bra!!kram

Annika sa...

Charmigt inlägg! Jag gissar att du kommer att få fler buketter framöver - efter alla pussar! :)Kram

Anonym sa...

Härligt att få bli lite "bortskämd" i vardagen :)

Anonym sa...

Vad gulligt!och jättefina blommor dessutom!

Anonym sa...

Å vad mysigt!

The Primetime family sa...

Vilken harligt overraskning mitt i veckan!

Anonym sa...

Åååhh va kul! :D
Skulle vilja att min sambo kom med det någon gång! Kram