onsdag 6 januari 2010

Sjukligt tråkigt

Imorgon har jag varit sjuk en vecka och sängliggandes sedan söndag. Nu vet jag att det är influensan, och ingen vanlig förkylning, jag har. Skulle kunna skriva ett långt utlägg om hur less jag är på att vara sjuk men besparar er sån tråkig läsning. En annan som tycker det är tråkigt när jag är sjuk är Thelma! Med den här rastlösa blicken ligger hon och tittar på mig och jag får dåligt samvete att jag inte orkar eller kan aktivera henne.

Men nu är jag på bättringsvägen och förhoppningsvis är jag frisk till helgen!

5 kommentarer:

Linruz sa...

Stackare aldrig roligt att vara sjuk.
Skönt att du är på bättringsvägen.
Kram Lina

Ellas Inspiration sa...

Krya på dig!

Kram Karin

Helen sa...

Hoppas att du snart är frisk och kry igen!

Linas inredning sa...

Det är så himla tråkigt att vara sjuk, hoppas du blir frisk snart! Kram :)

Maria sa...

Känner så väl igen de där, man känner sig så dum och får dåligt samvete då man är sjuk och inte orkar att ta dom där långa promenaderna med dom. Freja ger oxå mej den där rastlösa blicken.

Vad skönt att du känner dig på bättringsvägen, samma här. Fått medecin av läkaren nu så. Krya på dig! Kram.