lördag 9 januari 2010

Kvalitetsrea på Cosas

Bilder: Cosas.
c
En av mina absoluta favoritnätbutiker, Cosas, har kvalitetsrea nu. Jag var snabb på att slänga iväg en beställning på två ljuslyktor i tunnaste benporslin av Karin Eriksson. De är helt fantastiskt fina!
c
Jag lider ju sådan nöd på ljuslyktor att jag tänkte att det är himla bäst att jag köper två stycken till min skrala samling. Skämt åsido. Mina skåp är fullproppade med ljuslyktor. Men ljuslyktor kan man aldrig få för många av, eller hur?
c
Fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

www.gottablandat.wordpress.com sa...

hihih:-) nope..- man kan alödrig få för många. dessa var skitsnygga!!

Fröken Fräken sa...

Aha! Jag ser att du inte kunde komma med några bortförklaringar till att inte köpa fler ljusstakar! ;-D Jag har kommit på att jag absolut behöver en ljusstake för nästan 1000 kr... hm...