måndag 2 november 2009

Ljuskrona och skola


Vilken snabb leverans! Ljuskronan i keramik jag beställde förra veckan har redan kommit. Och den var precis så fin som jag hade hoppats på :)
c
Idag är tröttheten enorm. Det grå vädret ute gör det inte bättre. Efter jag lämnade in hemtentan förra veckan har jag känt mig så trött i hela kroppen. Dessutom har jag jobbat i helgen och det sög nog ur den allra sista musten.
c
I veckan ska vi till skolan (imorgon och på onsdag) men det är inte alltför långa dar, tack och lov. Fastän vi bara är på skolan 2-3 dagar/månad känns det som att man är där ofta. Tiden går fort!

4 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Jättefin ljuskrona. Hoppas du känenr dig lite piggare nu. Ha en trevlig tisdag.

Anne, anness design sa...

Ursöt ljuslykta!

Elisabeth - anyhow.se sa...

Ett vackert hantverk!!! Snabb leverans är TOPP! Som man alltid vill att det ska vara!

Hoppas du mår bättre imorgon!

Linruz sa...

Åhh den är så fin.
Hoppas att tröttheten ger med sig.
Kul att du ville vara med och tävla på min blogg
Kram Lina