tisdag 2 juni 2009

Bloggpaus

Foto: (c) Sofie/Syssla

Nä, vet ni. Så här less har jag aldrig någonsin känt mig på bloggen och bloggandet. Om inspiration och blogglusten tidigare har varit trytande så är den helt uttorkad och död just nu. Utelivet har börjat och det känns som att jag endast far mellan jobb, träning och att vara utomhus så mycket som möjligt. Dessutom åker jag utomlands på söndag och blir borta en vecka. Efter det börjar sommarviket, heltid ända till i mitten i augusti. Bloggen blir lidande. Så då känns det lägligt med en bloggpaus och så får vi se om jag återkommer imorgon, nästa vecka, om en månad eller längre.
ccc
Ha det bra allesammans! :)
Kram, Sofie

19 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Kommer sakna dig...
Men hoppas du får en härlig sommar med mycket utevistelse, sol, bad, vänner, fester...

Håller koll på när du återvänder :)
Stor sommarkram, Ann-Christine

Annika sa...

Ha en alldeles underbar vecka i Turkiet! Vem vet, vi kanske ses där? :) När bloggandet bara känns jobbigt, då ska man ta en paus såklart! Må så gott och kom snart tillbaka! Kramar!

Lilla jag sa...

Ha det så bra så länge!

Kerstin sa...

Vila dig och ta den tid du behöver. Bloggen är inte det viktigaste här i världen. :)
Ha en fin resa och sommar.

Susihus sa...

Förstår precis hur du känner, jag har tappat lusten helt. Grubblar på så mycket annat, jobb, arbetstid, lön etc. Jag kommer att sakna dig, hoppas att vi hörs snart igen. KRAM

Maria sa...

Hoppas att du får det underbart skönt i värmen! Vi har nyss kommit hem efter två veckor på Rhodos, det var en välbehövlig paus!

Evelyn på DesignPoint sa...

I know the feeling!
Ha en alldeles underbar somma om vi inte hörs före!
Kram!

Annica sa...

Hoppas du får det bra i Turkiet, njut och ta hand om dig själv.

Kram

www.gottablandat.wordpress.com sa...

inne med en kraaaaaaaaaaaam
trevlig resa!!

Linas inredning sa...

Jag kommer sakna dina fina blogginlägg, men jag hoppas du får det riktigt bra under pausen och en riktigt skön semester! Ha det gott och sköt om dig, kram :)

Designe sa...

Oj, så vacker bild! Tråkigt att du tar paus men passa på att njuta av paus och utlandsresa! Lycka till i min utlottning! Kram :)

svartataket sa...

Ha det så bra! Vi ses när vi ses!
kram

matte sa...

Hoppas du får den en supersommar!
Kram

Linda sa...

Ha det så bra och ha en riktigt skön semester!
Kram Kram!

plingan sa...

Ha det så fantastiskt skönt på semestern så ses vi när bloggandet ger dig lust igen!

Camillas nya hem sa...

Så är det ibalnd. :) Ses snart! Kram

HUSnrNIO sa...

Ha det bra och välkommen åter:)

Anne, anness design sa...

men då. kommer också sakna. hoppas att du kommer ha det fint bara!

Södralycke sa...

Ja det kan vara lite upp och ned med lust och ork att blogga, och ibland kan det verkligen behövas en paus(det är ju meningen att det ska kännas roligt)! Hoppas du får en skön sommar! Kram Johanna