lördag 4 april 2009

Sturehof

cccc

cccc

Foto: (c) Sofie/Syssla

Jag och mor min har varit en tur ner till Skellefteå idag för lite shopping. Där hittade jag tre riktiga godbitar till inredningsaffärer! På en av dessa höll jag på att nästan svimma av lycka när jag såg att de hade ganska många exemplar av Sturehofkrukan. Vilken lycka, som jag trånat! Den är ju lite svår att få tag i (och även rätt dyr). Men nu står den i egen hög person och pryder sin plats i hemmet!

Fortsatt trevlig helg!
Kram, Sofie

2 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Den har jag aldrig hört talas om faktiskt, men den var väldigt fin! Förstår att du blev glad! Hoppas du får en trevlig kväll!

Kerstin sa...

Jag har aldrig hört talas om den men jag förstår att du har trånat. Den är jättefin. :) Vad kul att hitta det man så gärna vill ha.
Ha en fin dag.